× Što radimo Rješenja i usluge Reference Karijere Kontakt EN

Rješenje za podršku i kvalitetniju organizaciju tehničke pomoći, prijavu i rješavanje incidenata

Problemi koje rješenje uklanja

  • Ne možete raditi jer je vam je poslovni sustav ili aplikacija nedostupna?
  • Znate li kome prijaviti problem i kada će on biti riješen?
  • Tko su vam najefikasniji ljudi u timu korisničke podrške?
  • Koliko traje rješavanje pojedinih incidenata?
  • Generiranje izvještaja o obrađenim incidentima

Rješenje

Uz ovo rješenje, osobe zadužene za korisničku podršku moći će:

  • Jednostavnije rješavati incidente
  • Stavarati bazu znanja
  • Pratiti informacije o opremi i korisnicima

Koristi rješenja

Kraće vrijeme rješavanja problema i manji downtime

Analitika pojavnosti određene vrste problema

Brže rješavanje uz mogućnost pretraživanja sličnih incidenata

Opis rješenja

HelpDesk rješenja služi za podršku i kvalitetniju organizaciju tehničke pomoći

Korištenjem ovog rješenja tehnička podrška će moći jednostavnije rješavati incidente, kreirati bazu znanja i pratiti informacije o opremi, softveru i korisnicima, a zaposlenici, korisnici ICT sustava, će moći kroz jedno mjesto prijavljivati i pratiti rješavnje prijavljenih incidenata i problema u radu.