× Što radimo Rješenja i usluge Reference Karijere Kontakt EN

Rješenje za upravljanje projektima i zadacima omogućava jednostavnije praćenje projekata, dodavanje aktivnosti i zadataka na pojedinim aktivnostima, uz praćenje zaduženja i izvršenja pojedinih zadataka.

Problemi koje rješenje uklanja

  • Možete li na jednostavan način podijeliti projektnu dokumentaciju s vašim kolegama?
  • Kako trenutno surađujete na projektnim dokumentima?
  • Na koji način pratite status aktivnosti u organizaciji, njenom dijelu ili timu?
  • Koliko je zadataka aktivno unutar organizacije i koji su prioriteti?
  • Kome su dodijeljeni pojedini zadaci?
  • Postoji li uvid u to tko izvršava zadatke a tko ne?

Rješenje

  • Organizacija kompletne projektne dokumentacije na jednom mjestu
  • Vođenje projektnih zadataka i događaja kroz jedno sučelje
  • Bolji uvid u aktualne aktivnosti i zadatke, te njihove prioritete
  • Pregled statusa zadataka i njihove izvršenosti
  • Praćenje efikasnosti izvršavanja zadataka djelatnika

Koristi rješenja

  • Brže i efikasnije odvijanje projekta i aktivnosti.
  • Kvalitetnije praćenje projekata i aktivnosti i pregled njihovog statusa
  • Jednostavnije i lakše upravljanje zadacima

Opis rješenja

Bilo da su aktivnosti proizašle kao rezultat odluke sa sastanka ili sjednice (zadaci) ili su nastali ad-hoc, u organizaciji ili projektnom timu, postoji niz aktivnosti ili projekata. Te aktivnosti ili projekti najčešće nisu organizirani na takav način da ih je jednostavno sagledati u cjelini. Koji od njih je prioritetniji? Koji je u kojem statusu? Da li je završen, kakav mu je progres, da li kasni ili je na vrijeme, tko je zadužen za njegovo provođenje? Gdje je dokumentacija ili upute vezane uz aktivnost?

Na ova i druga pitanja često je teško odgovoriti u bilo kojem trenu, jer za odgovor je potrebno uložiti vrijeme u istraživanje statusa svake aktivnosti ili projekta.